غدیر - عاشورا - انتظار

عقیدتی - سیاسی (اسلامی) به وبلاگ خودتان خوش امدید

غدیر - عاشورا - انتظار

عقیدتی - سیاسی (اسلامی) به وبلاگ خودتان خوش امدید

زاد روز سرور و سالار آزادگان حضرت امام حسین ع و حضرت .....مبارک

حسین(ع) مرگ را «پل عبور» به آخرت مى‏دانست و «بقا» را در «فنا» مى‏جست و «پیروزى» را در «شکست»! «زندگى» را در «مرگ» مى‏دید و «ماندن» را در «رفتن» و «حضور» را در «غیبت» مى‏شناخت و «شهادت» را حضور جاودانه در تاریخ مى‏دانست و مرگ را براى فرزندان آدم، همچون گلوبندى زیبا برسینه دخترى جوان، شایسته مى‏دید.
حسین(ع) شناگر دریاى خون بود و رهپوى وادى عشق. و در قربانگاه خود، در آخرین لحظات نیز، سرود توحید و رضا خواند.
حسین(ع)، کربلایى نیست، جهانى است.
حسین(ع)، هم «راه» است و هم «راهنما». هم کاروان است و هم قافله سالار.
حسین(ع)، کشتى نجات و مشعل هدایت است.
هنوز هم بشریّت، تشنه درسهاى «مکتب عاشورا»ست، مکتبى که الفباى آن، فداکارى، جانبازى، خلوص و خدامحورى است.
حسین(ع)، چشمه‏اى از حقیقت و حرّیت است که تا ابد کام تشنگان آزادى را سیراب مى‏سازد.
فرهنگ عاشورایى و منطق حسینى، «نفى خود» براى «اثبات خدا»ست.

میلاد حضرت امام حسین علیه السلام ، روز پاسدار،وزادروز حضرت امام سجاد علیه السلام و قهرمان بزرگ و مدافع ولایت و امامت حضرت ابالفضل العباس علیه السلام را به پیشگاه حضرت امام عصر عجل الله تعالی فرجه و همه پاسداران و نگاهبان همیشه بیدار حماسه غدیر و عاشورا و انتظار و جهان بشریت منتظر عدالت جهانی و پاسداران جان برکف انقلاب اسلامی ایران که

: پاسداران» فرزندان راستین این امّت و جوشیده از متن انقلاب‏اند.صادق‏ترین چهره‏هاى «حزب اللّه»اند.پاسدار، اهل نماز و راز و نیاز است.زندگیش ساده، بر خوردش متواضعانه و اخلاقش اسلامى است.پاسدار، ایثارگرى است بى‏توقع، و رزمنده‏اى است بى‏چشمداشت.پاسدارى یک شغل نیست، یک تعهد است، و پاسدار، یک شاغل نیست، یک عاشق است. یک حقوق بگیر نیست، یک «حق» بگیر است. پاسدار، در غم و شادى شریک مردم است. در بیرون از خانه، پناه و یار مردم است، و در خانه، معلم زن و فرزند.پاسداران، قصّه‏گوى سالهاى حماسه و ایثارند.شاهدانِ صحنه‏هاى زیباى خدا باورى و عشق، که با جوهرى از خون ، با قلمى از گلوله و بر صفحه‏اى از دشت و بیابان جبهه‏هاى نبرد، سروده و نگاشته شده است.پاسداران، حنظله‏هاى عصر امام خمینى(ره) بودند، که «از حجله عروسى تا بستر شهادت» را، با بال شهادت‏طلبى طى مى‏کردند و در سالهاى جنگ، «بقا» را در «فنا» جستجو مى‏کردند، «ماندن» را در «رفتن»، «بودن» را در «نبودن» و... جاودانگى را در »شهادت«  .(جواد محدثی ،  قطعات )

تبریک عرض می نمایم .اللهم عجل لولیک الفرج والنصر


نظرات 1 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:35 ب.ظ

سلام
اخیرا سایت www.masomi.org امکاناتی را برای کاربران اینترنتی فراهم کرده تا هر فردی با هر عقیده و دینی، نظرات، اندیشه ها و سوالات خود را با دیگر کاربران مطرح نموده و به تبادل افکار بپردازند.

هشدار: در زمان ورود ممکن است ابتداء شوکه شوید که سایت را اشتباه وارد شده اید. اصلا تعجب نکنید پیش از هر تصمیمی به بخش انجمن سایت رفته و مقالات آن را مرور کنید. سپس اگر مایل بودید ثبت نام کنید.

این امکانات موقعیت منحصر بفردی را برای کسانی که می خواهند نظرات، عقاید، اطلاعات علمی، اندیشه های شخصی و احساسات خود را با کاربران بیشتری در میان بگذارند ایجاد کرده. بخصوص افرادی که دارای وبلاگ شخصی هستند می توانند پس از ثبت نام آدرس وبلاگ خود را وارد کرده تا بازدیدکنندگان بیشتری از وبلاگشان دیدن نمایند.

ضمنا در صورت ورود به انجمن در بخش نوشته های شخصی لطف کرده و به نظر خواهی من پاسخ دهید.
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد